RSS

noir plaisir

26 dec.

unui  negru mitittel , l aciteva clipe dupa ce s-a nascut, bunica lui i-a dat de la ea un nume: Nur.

acu, femeia a vazut ca el n-are’ntre picioare ce are fetita, dar asta n-a’mpiedicat-o sa-i zica Nur, adica Luminita. 

 si io care credeam ca numa cu Svetlana ma corespondez, da iata ca se poate si c’un sudanez

un negru mititel (in sensu ca-i cam subtirel) a venit de Craciun la noi,  a mîncat rulouri de somon cu avocado si creveti gri si ceapa rosie si smintina acra, chiftelute piticute de cartofi cu bulinute de mozarella si-o picaturica de coulis de rosii,  supa -crema de cartofi cu dressing de verdeturi cu ulei de trufe 

 , fideluta de tataneasa si fenicul cu mini quiche cu spanac si ricota si pecorino

, orez mov cu somon cica din Alaska si sugar snaps si ciuperci si porumb si germeni de lucerna, praz si ridichi

(bon, ceci n’est pas un saumon mais  magret de canard, pentru noi astia mai pacatosii)

tort de ciocolata si -capatat plocon-  alt tort de ciocolata

,   si s-a facut cit doi

negru asta a mititel( acu ceva mai putin subtirel, zice el) nu bea, nu fumeaza si e vegetarian, hehe, mai e de lucru, domne,  la el, daca vrea sa se faca belgian

pe negru asta mititel (in sensu ca-i cam subtirel), Doamne, iarta-ma ca   l-am cam mintit  putin! i-am zis c-am pus lamiie, da io-i oparisem somonu , de fapt,  si’n virtutea pacatoasei obisnuinti, cu vin.

negru nostru mitiel (in sensu ca-i cam subtirel) fusese cu vro doua zile’nainte de Craciun la teatru; s-a pus pe povestit, dar cum  el e cam bilbiit, pîna a ajuns la sfîrsit, se facuse patru

lu negru nostru mititel (in sensu ca-i cam subtirel) i-am pus  la pachet orez , supa, rulouri de somon, tort de ciocolata  si un borcan de compot, apoi a plecat acasa, ca se facuse -de vro suta obzeci  de minute-   ora opt

sase albi  maricei  au vazut deci negru’n fata ochilor.

chiar dublu negru cind i-am batut io de nu s-a mai putut la trivial pursuit. ha!  

 
24 comentarii

Scris de pe decembrie 26, 2009 în 1, Ciocolata, mon amour, domestice

 

24 de răspunsuri la „noir plaisir

  1. Vesna

    decembrie 26, 2009 at 11:53 pm

    era, de fapt Santa in disguise.
    si pt ca l-ai hranit atat de bine, va veni cu daruri multe next time.

    Apreciază

     
  2. Vania

    decembrie 31, 2009 at 9:26 am

    La mulţi ani, cu varii pleziruri!

    Apreciază

     
  3. Cristina P

    ianuarie 1, 2010 at 8:59 pm

    La Multi Ani ! Bonne année !

    Apreciază

     
  4. almanahe

    ianuarie 3, 2010 at 11:01 am

    La multi NURi, Lumico?!…hai ca incerc o urare mai alba: feluri bune si pe doomiizece!

    Apreciază

     
  5. coramica

    ianuarie 4, 2010 at 9:04 pm

    Si pe urma?

    Apreciază

     
  6. mihai

    ianuarie 25, 2010 at 10:17 pm

    Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    Apreciază

     
  7. Angela Von Lichtenstein de Vale

    ianuarie 30, 2010 at 12:26 am

    Luminiţoooooooooooo, după blide te-am recunoscut! Draga mea, cît de mică e pînă şi lumea virtuală, şi cît de mult mă bucur că te-am găsit! }{

    Apreciază

     
  8. vrăji

    februarie 7, 2010 at 12:42 am

    domne, tu nu glumeshti defel cu haleala asta fotogenica, nest ce pas??*nush pe und ezace apostrufu pe tastaura asta iecsuzemoa)

    Apreciază

     
  9. Gateste Inteligent

    februarie 18, 2010 at 9:53 am

    Buna,

    Numele meu este Adrian si iti scriu in numele site-ului http://www.GatesteInteligent.ro . Ne-ar face placere sa faci parte din echipa de parteneri/blogeri pasionati de arta gatitului. Pentru acest lucru te rugam folosesti formularul de la pagina: http://www.gatesteinteligent.ro/adauga-blog-retete-mancare.html sau trimite-ne mail la adresa office@gatesteinteligent.ro

    pasiunea de a gati!
    Adrian T

    Apreciază

     
  10. Gabriela Savitsky

    februarie 24, 2010 at 8:19 pm

    Ce tort bun!

    Mai faci unul? Cu fructe. Te rugăm.

    Apreciază

     
  11. Angela

    februarie 25, 2010 at 10:22 pm

    Unde ai dispărut drăguţo? Te invit pe noul meu blog la http://angelatocila.blogspot.com/. Pupici

    Apreciază

     
  12. windwhisperer

    martie 1, 2010 at 1:38 pm

    Luminitoooooo !
    hai ca se facu de prima…vara
    nu mai hiberna !
    am venit cu un snop de ghioceii , doar , doar te-oi indura de noi !
    I miss you , baby . xxxxx bear hug xxxx,j.

    Apreciază

     
  13. Orry

    martie 1, 2010 at 4:15 pm

    O primavara frumoasa si plina de soare si flori! 🙂
    ( ai un martisor la mine! )

    Apreciază

     
  14. iYli

    iunie 30, 2010 at 11:48 pm

    Cedez psihic in seara asta cu toate minunatiile de pe blog. Totul arata atat de bine. Prea bine pentru ora asta 🙂

    Apreciază

     

Lasă un comentariu