RSS

mrs. bean

01 Aug

ca parca mai tre sa spui ca si anu asta(-mi) fac parte(de to felu de legume si fructe) din to felu de  loturi  ,in cadru jocurilor agrolimpice care au loc vara de vara  în blegium!

ce trebe spus -da, trebe! omenirea merita sa mai auza si vesti bune-, e ca, în cadru cursei de alergare dupa vitamine, am ajuns pe culme! uraaa!

mai pa’ntelesu alor cu complexe vitaminizate : oparirea se facu asupra pastailor (culese -bisnis aj iujual- dis de dimineata , apoi fuga-fuga îmbaiate) întregi, ca nu cumva sa se scurga vitaminele pe la capete!

asadar, abea dupe oparire (apa-i nesarata, ca daca-i sarata – asa cum tre de obicei cind oparesti legume- , crapa pielea fasolii)  taiai cotoarele. mi-s ca si sigura ca am vazut ca vitaminele erau toate, acolosa, la locu lor.

cre ca m-am dilit..sper ca doar m-a batut soarele-n capbon

asta e prima veste buna de pe pista de alergari

a doua e ca foarte mersi pt aplauze, dar condoleantele, masa si daru au loc mai pa seara’ncolo, acu tre sa mai fac niste ture pa teren, anfen -pa tarla

 

2 responses to “mrs. bean

  1. almanahe

    August 2, 2012 at 12:14 am

    o, dar ce activă am devenit, duamnăăăă! :))
    aplauzeee!

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      August 3, 2012 at 1:01 pm

      ca bine zici! da’ habar n-am ce demon alb, ce pasare albastra -sau bateriile din mouse, cu existenta lor cea efemera?- ma convinsera sa etalez, din nou, ceste debitari, aci, pe etajera
      aplauze? ma’nclin, atuncea. ma’nclin ,de obicei, in fata pietricelelor pretioase pe care le presari in urma ta, n-aplaud penca tin, de obicei, cutitu’n mîna… si drag mi-o fi de tine, dar de mine , mîine, mîini, si mai shi(sh):)

      Apreciază

       

Lasă un răspuns

 
