RSS

OMG!öteborg

25 Iul

part 2

si cum ma chinuiam io in bratele lu Morfeu, ‘l aud ca pîn vis pe colocatar molfaind bomboane si graind , deci, dulce:

– scoala, frumoaso din caleasca prafuita, c’am ajuns in tara nemtilor si , mai ales, a sosit ceasu sa  ne alimentam cu totii, ah, ca-mi arde buza dupe un wurst!

– bade, mai acatarii te crezui, da’ esti si mata ca toti masculii, urmezi drumu’ …cîrnatului?! , zic io luînd o gura de sare cu sare, sare si sare si supa de rosii. m-as mira’n momentu asta ca -s totusi asa de nesarati unii nemtalai, da’ n-am timp: repede, repede o tîgara si en route!

– oh, muiere, ca  spurcata-mi mai esti! fii si tu atenta cum vorbesti, ca printu mostenitor e lînga tine, nu în bucuresti, ai grija ce scoti din gura, ca, cum ziceam, nu sîntem singuri pe aratura!

– n-am auzit nimic, father, decît ca mi-a luat vorba din gura, zice printu mamii, tuca-l-as  io pa el de destept, pîn l-as toci!

ma cuibaresc iarasi in bratele lu Morfeu -deh, daca colocataru are alte prioritati!- si chiar adorm.

ma pomenesc ca dragu de el nu ma mai leagana si nu-mi mai mîrîie cînticelu ‘ de leagan, deci ma trezesc. colocataru’, scoborît din sea,  trage dintr-o tigare si tremura de frig. sau trage de frig si tremura o tigara…nu stiu, ca aveam ochii cîrpiti de nesomn si nu videam bine.

n-avui vise erotice, decid totusi sa ma’c sa ma refreshez. cît pe ce sa dau cu capu’n usa de iesire, cît pe ce sa dau cu usa’n cap unei marocance, ba nu, turcoaice.sau poate era algerianca, nu stiu, ca  ochii tot cîrpiti îi aveam si bine nu videam.

ma refrezhez io cît ma refreshez, si ma refresez indelung penca-mi place rau de o negresa mica care vorbeste ‘n franceza , despre ciocolata, cu mama-sa, o negresa maaaaare de tot, cînd îmi dau sama: gura copilului adevar graieste .

ma-c la baiatu ala chinez, sau era japonez, poate corean, nu stiu, ca cît de refreshata-mi eram, ochii tot cîrpiti îi   aveam si-i platesc ciucalata si apa. el imi pune-mi palma niste table rotunjite si gaurite, io crez ca din cauza ochilor cîrpiti nu vaz tot ce e de vazut.

– bade, ori mi-s io cam confuzata, ori tu chiar ai facut-o lata! unde am aterizat, ca io’n dugheana numa de africani si alte nationalitati conlocuitoare am dat?

– sîntem la daneji, mîndro! hai, acuma prinde-te bine in chingi, ca mai e o tzîr’ de cale pîna’n tara cu vikingi!

si dusi am fost, pîna am ajuns unde trebia sa ajungem. adica nu ca trebuia, ca doara nu ne bagase nimenea sula’n coaste sa merem in suiedia, da ‘ parca asa se zice, nu?

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 25, 2012 în vacanta

 

Etichete:

One response to “OMG!öteborg

  1. Szasz Sebes Paul

    August 2, 2012 at 8:35 am

    Frumoasa poveste

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
