RSS

O M G!öteborg

24 Iul

– mîndro, dupe cît i-am tesalat, adapat, controlat si updatat pa supt coada si copite, zic – cu modestia ce ma caracterizeaza- ca  nu alfel se cuvine decît sa te urci pe capra ‘n dreapta mea, sa-ti vaz partea care te avantajeaza. io oi da bice si-oi mîna armasarii, sa ne duca ca gîndu , vorba ceea,  pîna’n tara lu ikea.

– bade, ‘mi luasi planu din gura! dupe cît muncii ieri pa aratura, mi’s acu cu suferinta pe la oase, pe dreapta oi trage, precum  si la aghioase.

– hais, calutii tatii, zice c olocataru.

io,  fac inventaru: luat-am tigari, luat-am amnaru? luat-am bani de hirtie si de plastic? da’ fustita aia’n care arat fantastic? luat-am aia, aia si altele de care acuma nu mai stiu? eh, si daca nu le luai, ce mare tragedie, le-om lua de la suedeji, ca doara la ei ne ducem, nu în pustiu!

dup-aia’nchiz ochii. natura fu vitrega cu omu cind ii dadu capacitatea sa’nchiza numa ochii cind vrea sa doarma, nu si urechile. parerea mea. da’ nu acuma:

– bade, faci mare prostie de asculti la tot  ce-ti zice muierea ceea din cutie! zis-a hais si hais mînasi? e cea, bade!  cea, cea, cea! de o iei acu la stinga, ajungi pa la amsterdam, apoi in america!

–  mîndro, stii ca’mi sede’n obicei sa ascult la fumei? oi fi tu frumoasa, citita si dasteapta, da’ asta din cutie-i pîn satelit apdatata, asa ca hotarîrea mea e luata: ascult de ea acu. ca si-alta data, ce daca am facut-o aproape de fiecare data cam lata.

– mîna bade, mîna hais, mîna cum vrei , da’ promite-mi ca opresti, cind ajungi pa la paris , c-o sa-mi vina, cu siguranta,  sa ma p.. .  iar cînd oi trece pîn new york, vreau sa mînc un senfis cu carne de porc.  poate ajungi si pîn argentina – don cry 4 me! – , bata-l vina de sistem global de positioning, cu el avem sansa sa ajungem si’n Beijing .

aproximativ astea fiind spuse, ma uit si vaz ca nu e soare, da’ e bine si pe drum e numa’ drum

vreme de dormit acum

 
6 comentarii

Scris de pe Iulie 24, 2012 în SHUCK HAPPENS, vacanta

 

6 responses to “O M G!öteborg

  1. almanahe

    Iulie 24, 2012 at 1:44 pm

    e numa’ drum, asfalt şi maşini…

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iulie 25, 2012 at 9:31 pm

      …si paduri, paduri, paduri…duri… uri, oh, vrui sa zic ura!, cînd in sfîrsit se termina drumul

      Apreciază

       
  2. pinguilde

    Iulie 24, 2012 at 4:12 pm

    Schimba-i muierea cu un barbat. Sa vedem, l-o asculta si pe el?😈

    Apreciază

     
  3. windwhisperer

    Iulie 25, 2012 at 3:32 pm

    inchide-i gura🙂 *recalculation* la fiecare cea si hais🙂

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iulie 25, 2012 at 9:44 pm

      se suceste si rasuceste , face tumbe pîna ameteste dar aterizeaza mereu in picioare , din proprie initiativa, cînd tragi altfel de haturi decît a zis ea. problema e ca e din generatia strabunicelor gps-urilor, si cica nu s-ar mai fabrica remediul cu care, in tineretile ei, scapa de ideile fixe

      Apreciază

       

Lasă un răspuns

 
