RSS

si de rele ma pazeste

06 Iul

ieri:  plimbat mult si bine,  mîncat putin si prost, culcat bine .

az, pa la sase  dimineata,  sculat cam moarta: amigdalele cit portocalele, sinuzita cît cuprinde.

sed pa fotel si pe ginduri casnice.

vaz  prea multa casnicie pt azi, vai mie!

nu poci sa beau cafea , nu poci sa fumez, nu poci nici sa respir bine, asa ca’ncerc sa vaz ce mai zice Dali despre basini. cit de cit aer, deh.

(re)adorm de’ansezutelea,  asa suferinda si maximal sictirita cum mi-s de obicei la ore prea matinale.

 

 

fro trei ore mai tîrziu: ding-dong!

nu, nu-i muzicuta rezultata din ciocnirea porto…- a, am zis porto?! oare’ am citit pa undeva ca face bine la tuse, sau am visat? anfen- , amigdaleleor,  cind tusesc, c-acu mai si tusesc, e soneria da la usa. ura eterna aluia de-a inventat-o. tusea si soneria.

 

daschiz si dau cu ochii mei aia frumosi de doo fumei. cu aia cirpiti de somn si urdurosi citi zece, dau tot de doo fumei. deci nu visez.

 

blablablamartorii lu Jehova blablablablabl vini sî ni salveazî cî viezi cum merji trebile acusablablabl – zice fumeia aia mai vestejita.

as mai suporta sa-i aud dialectu si sa nu’nteleg ce zice, da’ mi s-a trezit si spiritu de sacrificiu , de la blestemata aia de sonerie, tare mi-as tîrî suferinta  la bucatarie pentr-o cafea s’o tigare!

deci întrerup, iertat fi-mi-ar gestu precum in cer asa si pa pamînt:

– am abonament la biblioteca si la o gazeta, lectura cacalau. bon,  citeodata mai mult  maculatura decit lectura da’ mi-o fac cu mina mea.deci imi convine.  ia-mi-o in ce nume vrei, da’ maculatura mata o refuz. am acceptat un flayer d’asta,  cindva, l-am mai si citit,  si-mi parurati fundamentalisti…

 

ma’ntrerupe, vestejita( doamne, iart-o pt gest! ), ca sa ceara lamuriri companiei – un par d’ala pa care urca vreju de fasole,  peruca neagra, doo kile de carbune la ochi, ruj de curva si toale de tzoapa – :

– shî vria sî zîca?

– adica fnu…îî..fnundm…îî..adica fn-um-dam-ne-talisti, silabiseste accesoriu’ de gradina, scuipind usurata ultima silaba

vestejita da din permanentu decolorat a „ahaaaa, nu pricep nimic, da’ daca dau din cap a ‘aha’, poate pacalesc oaia asta „, paru’  ambulant da sa zica ceva , numa ca i-o iau inainte:

– ca talibanu.  si ma leagan dup’un  picior pa altu – inainte de cafea, e clar ca tre sa fac neaparat pipi – , in speranta sa le luminez.

se uita la mine de parca l-au vazut pe dracu’. s-ar putea sa ma’nsel, da’ mie mie se pare ca -s si mai nelamurite. vina mea, ai supoz.

imperturbabil,  paru’ ma ia la trei-pazeste: aha, deci brosura despre avort, unde ne supunem cuvintului  lui, ca o fi,  ca o pati…

ho, ho, ho, zic io. despre chestii de-astea nu vorbim in pragu usii!

dau amindoua sa intre, zîmbitoare.

zimbesc la rindu-mi – veceu, cafea, tigara!! laif iz biutiful!- si continui: asa cum am deschis usa, asa o inchid, usurel sa nu trezesc copchiii din somnu’ cel de adolescenta . la revedere, doamnelor!

o sa mai venim, auz pîn fereastruica  deschisa a veceului.

treaba voastra, ma gîndesc.

si-mi fac trebile.

numa’ c’acu nu stiu de ce ma simt prost. poate , penca nu stiu  pe cine sa urasc c-a inventat repasaju.

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 6, 2011 în SHUCK HAPPENS

 

2 responses to “si de rele ma pazeste

  1. pinguilde

    Iulie 7, 2011 at 1:49 pm

    Sa inteleg ca microb la microb trage.🙂

    Sanatate!

    Apreciază

     
  2. Nea Costache

    August 14, 2011 at 2:35 pm

    Ei, ai fost in pase mai proaste! Bine ca nu le-ai lasat sa intre pe Martorite ca-ti faceau creerii pasta!
    O duminica placuta!

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
