RSS

gusturi care se discuta

26 Iun

 

     

 
5 comentarii

Scris de pe Iunie 26, 2011 în semplî com bonjur

 

5 responses to “gusturi care se discuta

  1. pinguilde

    Iunie 26, 2011 at 7:46 pm

    Am facut aseara inghetata de banane. Mi-nu-na-ta. Abia astept sa-i rasfat si pe copii cu ea.🙂

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iunie 27, 2011 at 3:54 pm

      mi hepi 4 u:) am mai facut si eu una, fortata de imprejurari(banane pe care nu le mai m^nca nimeni pentru ca erau prea coapte !!! oh, cit ii invat ce e bun, si tot dijeaba!), si a fost si mai buna. am uitat sa macin citeva feliute, dar le-am tocat cu cutitul si le-am amestecat cu inghetata, doar nu era sa le arunc, nu? rezultat: n-a mai ramas nimic de pus in congelator pt zile ce se cer înveselite:).

      Apreciază

       
  2. windwhisperer

    Iunie 27, 2011 at 8:44 pm

    ba te rog sa nu se discute ! pana nu incep :
    ooocuuucccooooaaannnaagsasaaaam-aaachemattttlaaaamaaassaaasimi-aaadattttardeiiiumpluti…si vinete mmmm🙂 o ideie grozava ( zice-mi umplutura plsss la.adunare generala :)ce-mi umbla pe maine in cap- caci placinta cu visine e gata de azi -dar trebe s-o pitec- de pofticiosii la desert inainte…( o dau pe post intr-o zi calda, cald )

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iunie 27, 2011 at 10:41 pm

      wind, mai zi, mai zi ca-mi place:)

      vinete, ardei, dar si ceapa umpluta. + cartof umplut, precum zisera Kurzii sirieni ca face mama lor. deci umplutura de vita-oaie (bon, turcu din macelaria marocana zise ca-i miel, da ‘ daca se crede el pe el e bine, io nu l-am crezut) – doua parti de vita la una de miel (ca sa zic si io ca el), mult piper, mult orez, mult patrunjel, sare si cimbru . ce-ai scobit din vinete si cartofi, pui pe fundul vasului. daca fierbi in apa si putin ulei (daaa, de masline) , iasa un fel care se cheama intr-un fel. daca pui apa si rosii, iese acelasi fel, dar care se cheama altfel:).

      ceapa, de preferinta una biiiiine crescuta, o cureti cum se curata de fel,apoi o crestezi de sus in jos (sau de jos in sus) pin’ajungi la miez, apoi o oparesti in apa sarata citeva minute…. ca sa nu ma mai intind la vorba: ca varza:)

      n-am visineeeeeee, quel horreuuuuuur!

      Apreciază

       
  3. windwhisperer

    Iunie 30, 2011 at 2:39 am

    thx! luminatia voastra🙂 xoxo

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
