RSS

Taranul e pe cîmp

04 Mai
cîntec de speriat copiii
 
taranu e pe cîmp, taranu e pe cîmp, uuraa, draguta mea, taranu e pe cîmp
el are un tractor, el are un tractor, uuraa, draguta mea, ela re un tractor
cu tractoru taie iarba, cu tractoru taie iarba, uuraa draguta mea, cu tractoru taie iarba
si taie si-un picior
si dup-aia inca un picior
uuliuliuuuu , draguta mea, taie cite un picior de iepure*** si de fazan!

 

taranu e inca pe cîmp, taranu e înca pe cîmp, uuraa draguta mea , taranu e înca pe cîmp,
el înca are un tractor, el înca are un tractor, uuraa, draguta mea, el înca are un tractor
si mai are si-u ficior, mai are si-un ficior, uuraa, draguta lui, mai are si-un ficior
ficioru ia fazanu si iepurele salbatic de cite un picior, fazanu si iepurele salbatic de cîte un picior, uuhlala, sarmanele bestii, de cite un picior

ficioru are o’ntrebare, ficoru are o’ntrebare, uuraa dragutu de el, ficioru are o’ntrebare
daca vreau fazanu si iepurele salbatic, fazanu si iepurele salbatic, sa fac din ele de mîncare, uuups, draguta de mine l-a’ntrebat da di ce nu le iei tu acasa
si el a zis, el a zis, dragutu de el , ca nu mai are loc in congelator°°°.

*** zic io, in timp ce stateam la soare’ntingind rufele : mai colocatare, mai, o stii p-aia cu cînd o zbura porcu? parca da, parca mi-ai zis-o, zice el. apai sa stii ca io am vazut chiar adineori unu zburind. semana cu un iepure, da cre ca era porc, ca n-avea cum sa fie iepure, ca nu exista iepuri care zboara.  

°°° iepurelui i-am facut pomana cu prune uscate si piure de cartofi cu mustar à la grande mère, fazanului cu andive sotate, taitei de tataneasa si praz, cartofi tonneau cu brunoise de ^vinete, ca sa le fie de bine , macar aci, la mine.

dupa neîndelungate discutii legate de  publicarea pozelor -dovada, redactia a hotarît sa incheie poves..a, da, cîntecu cu numa o poza, si aia luata dintr-un unghi mai asa si pe dincolo 

 
2 comentarii

Scris de pe Mai 4, 2011 în Fără categorie

 

2 responses to “Taranul e pe cîmp

  1. angela

    Mai 4, 2011 at 5:58 pm

    frumos unghi, draguto!🙂

    Apreciază

     
  2. sinnners

    Mai 8, 2011 at 2:46 pm

    vai:)) m-am cacat pe mine cand am citit

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
