RSS

za „chec trufa pralinata” (d)efect

01 Dec

fui down

now I’m fat too

 
 

6 responses to “za „chec trufa pralinata” (d)efect

  1. windwhisperer

    Decembrie 2, 2010 at 4:54 am

    mie sa-mi spui cu vorba volant, scripta Amanet, ce este de efect ! ca doar din picx nu vad D’efectu
    sa se faca …lumina..ITA..plssss !
    xxx,j
    ps. daca paralizez,prealinsezez, parasutez,uffff , pralinizez nu praline ci nuci I’m nuts ???

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Decembrie 2, 2010 at 11:44 am

      =)
      vîntule, vînt (ne)bun, stai!c’acusa’ti spun cu d’effectu, ce si cum: rid mai lips sau, si mai fics, vezi ce-am scris sub picx(el…itera cu litera damn true)

      yes, UR nuts(i mai zic ca ma nebunesc dupa nuci pecan, ca sa nu-mi faci in necaz ca tu le ai la’ndemîna si io ba)
      xxx

      Apreciază

       
  2. Vio

    Octombrie 27, 2011 at 1:03 pm

    Cel mai „tare” blog de pan-acu…si ma chiorasc…din 2006.
    „M-am ris ” da n-am mai putut. Cum se zice acu, mercic si te pupic…brrrrrrrrr…
    Cu drag.

    Apreciază

     
  3. Vio

    Octombrie 27, 2011 at 1:04 pm

    A, si pe bune, da si tu reteta la checu asta ca e mishto tare!
    Tot cu drag.

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Noiembrie 15, 2011 at 1:36 pm

      azi-mîine, o s-o’mpartasesc cu drag cu d-nia dvs, desi nu mi-e drag sa scriu , penca’nteleg ca din poze n-ai cum sa-ti dai sama de cantitatea necesara (si insuficienta -ce-i cu ciocolata, e mereu insuficient) de ingrediente

      Apreciază

       

Lasă un răspuns

 
