RSS

yam

31 Aug

yam  (egzemplar minuscul, de vro cin sute de grame. asa, de curiozitate) ,

yam  (alb ca zapada, in apa  lunecos ca sapunu, in afara apii lipicios ca mucii; puturos ca prosopu, chilotii  si ekipamentu de folbal a lu jonas cind dau io de el in traista la vro doo-3 zile dupa antrenament efectuat in ploaie; oxideaza instantaneu sau ceva fff aproape de instantaneu)

 si yam – yumm  ( anfen:  yummmm a fo numa pt mine -s’ar mai fi pentru cui îi plac andivele s’alte amaraciuni – cobaii a fo not amiuzd si’ncearca sa iasa acu din depresie cu spuma de ciucalata.

 81la suta cacao, haha!

 yam e consistent, cît  ca structura parca nu prea mi-am dat sama cu ce sa-l asociez decit c-o pîne  uel houm meid, bat’ umpic-umpic ratata din rezonuri de  neproportionalitate intre fainuri si lichide, da dupa ce-o deveni si piure poate mi-oi da sama mai mult si mai bine)

 
5 comentarii

Scris de pe August 31, 2010 în 1, food back

 

5 responses to “yam

  1. jocktherock

    Septembrie 3, 2010 at 9:15 am

    dar ce dor imi este de matale!

    Apreciază

     
  2. Angela

    Septembrie 12, 2010 at 10:38 am

    şi mie mi-e dor!

    Apreciază

     
  3. sport

    Septembrie 12, 2010 at 2:41 pm

    chiar ca arata ca o paine

    Apreciază

     
  4. delia

    Noiembrie 9, 2010 at 10:21 am

    lumi ai facebook?

    Apreciază

     
  5. delia

    Noiembrie 9, 2010 at 10:49 am

    add me, delia valahe🙂

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
