RSS

edit,ura!

27 Noi

” 9 | Miklos Edit
noiembrie 27, 2009 la 2:21 pm | modifică

Multumesc pentru cei care au votat pe mine, si m-au sprijinit! Mersi inca odata!! „

mi-a zis cineva care n-a avut timp sa voteze, dupa ce i-am  aratat mesajul de mai sus, sa-mi vad de treaba, ca-s naiva,  un slalom printre bloguri poate costa la fel de mult timp  ca si un antrenament, altcineva a scris mesajul.

de parca nu-i clar cine l-a scris, de parca conteaza altceva decit ca e scris! de parca mai conteaza ceva pe linga surpriza gestului , de parca poti sa negi  gestul bucuriei!   

Edit, din partea mea a fost cu placere! Iar de partea ta sa fie  multe succese!

 
3 comentarii

Scris de pe Noiembrie 27, 2009 în chapeau!

 

3 responses to “edit,ura!

  1. Vania

    Noiembrie 28, 2009 at 9:39 am

    Mi-a scăpat partea cu votul. Nu m-aş fi dat în lături, căci oricum suntem conectaţi la domeniu…

    Apreciază

     
  2. pinguilde

    Noiembrie 28, 2009 at 3:37 pm

    S-a intamplat asa. Edit m-a rugat sa-i dau o lista cu site-urile unde i s-a facut reclama pentru vot. I-am dat ce am stiut eu. Mi-a zis dinainte ce mesaj pune si i l-as fi putut machia putin, dar pentru ca gasesc adorabila romana ei si pentru pastrarea autenticitatii, n-am cartit. Si acum aud ca inca mai sunt increduli?🙂

    Inca ceva. Timp chiar foarte mult n-a costat-o, dar sudoarea tot si-a sters-o dupa ce a terminat. Franta, asa ca apoi s-a culcat.😉

    Apreciază

     
  3. ciocolatacupiper

    Decembrie 2, 2009 at 11:28 pm

    aci fu asa: am scris asta dezamagita de mine, ca m-am lasat prinsa pentr’o fractiune de fractie de secunda de spusele persoanei…. care , de fapt, cind io i-am aratat entuziasmata mesajul de la Edit, caci i se cuvenea si ei surpriza asta, credeam io, a recunoscut ca de fapt nu s-a tinut de promisiunea de a vota. am apreciat sinceritatea-i, insa:)

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
