RSS

o gramada

27 Noi

„organismul meu are nevoie de  hamburgheri. o gramada de hamburgheri.” (Jonas)

ce spui tu, straine? ai zis hamburgheri???asta e mîncarea pe care o preferi??? cu asta-mi ceri tu mie, fire rafinata, sa ma chinui astazi in bucatarie? oh, gosh, cît ma simt de deprimata! 

îti face mama, cum sa nu? dar stii ca sint cam ocupata, pentr’o gramada nu am timp, insa de unu….(cît o roata)

unu cu o gramada de rúcola(oare se pune accentu asa?)

si c’o gramada de cartofi fierti, pisati si amestecati cu faina de orez, telemea, ou

si rúcola(din asta am atita, de-as da si cadou)

 carnea de vita, pentru putina variatie -si mai ales din lipsa de (hamburghistica)imaginatie-, n-am amestecat-o cu rucola,  ci doar cu patrunjel, miez de pîne alba, oua, sare, piper si pudra de ghimbir(si-acu ma ia cu sictir cind ma gindesc si imi dau sama ca n-o sa fiu nicicind in stare sa fac un hamburgher mecdonaldesc. ce zici, o ierti pe mama?) 

  

la mise en place n-ar fi completa fara home made maioneza, fara ketchup si fara de costita, oh ce minune, iata  ca stiu -totusi- ce vrei sa bagi in gurita! ah, uitam de  castravetii acri( pe care  i-am amestecat in maioneza, si asta nu a fost pe placul tau. dar eu te iert, baiatul meu)!

timp pentru ketchup, cinstit vorbind, n-am vrut sa-mi fac, am preferat sa ma ocup de costita, s-o conving sa nu se strimbe la caldura, si-am convins-o asa:

pentru ca ochiul, nu-i asa, vrea si el ceva.

si’n loc de ketchup,  ti-am taiat doua rosii în felii (apai, asa’ti tre daca cu pretentii de hamburgheri imi vii!)

bon, cam asta fu, cam ce ai vrut, cam aia ai primit. spre marea mea surpriza, ai fost chiar multumit.

acu, tu stii ca io n’am viciu’ sa cer serviciu, contra serviciu… ca poti oricînd, orice  sa-mi ceri… si totusi… pliiiz, nu-mi cere prea curind sa-ti fac iar hamburgheri! ca daca da, iti pun  in spaghetti(-le  pe care le vrei miine) numai rucola! uite’asa!

 
13 comentarii

Scris de pe Noiembrie 27, 2009 în 1, domestice, SHUCK HAPPENS

 

13 responses to “o gramada

  1. Bursucu

    Noiembrie 27, 2009 at 12:07 pm

    ăăăă… ce-i in tavă?

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Noiembrie 27, 2009 at 12:57 pm

      fasole, in loc de bile de ceramica, folosita in rol de greutate la coacerea partiala a blaturilor de tarte, sau ca acilea, cind nu vrei sa ti se onduleze costita/jambonul

      Apreciază

       
  2. pinguilde

    Noiembrie 27, 2009 at 1:00 pm

    Gata! Stiu ce comand bucatarului.😀
    Nu, nu, nu. Nu hamburgherii, ci chiftelele alea de cartofi cu branza si rucola. Abia astept!🙂

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Noiembrie 27, 2009 at 1:13 pm

      :)iar bucatarul poa sa faca o gramada, ca-s asa de bune si reci (cu un ou prajit/salata de hering cu smintina/salata de cruditati deasupra au ba):)

      Apreciază

       
      • gingav

        Noiembrie 27, 2009 at 1:17 pm

        bon. eu maninc hamburgherii, doamna mea chiftele albe.

        dar daca prepararea dureaza atita cit cred eu, doamna mea o sa ramina flaminda. hihihi…

        Apreciază

         
  3. ciocolatacupiper

    Noiembrie 27, 2009 at 1:44 pm

    gingav- daca-n timp ce cartofii (taiati cubulete) fierb, tu razi brinza, speli, usuci si tai rucola, dai mai aproape sarea/piperul/faina/(eventual)nucusoara(merge bine la cartofi),
    daca-n timp ce cartofii (fierti si pasati) se racesc in vasul pus in apa (eventual cu cuburi de gheata) tu pregatesti compozitia pt hamburgheri,
    daca in timp ce tu dai forma chiftelelor(nu framinta compozitia cu mina, amesteca cu o furculita), uleiul (putin) se incalzeste singurel in teflon,
    daca in timp ce chiftelele de cartofi se prajesc, tu formezi hamburgherii si-i pui in alt teflon la prajit,
    totul o sa dureze de muuulte ori mai putin decit crezi tu in cele mai pesimiste momente (de foame):). sau nu iti era foame cind ai scris acilea?

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Noiembrie 27, 2009 at 2:04 pm

      iar, daca in timp ce citesti , ti se pare ca te dadacesc, apai ti se pare bine:D

      Apreciază

       
      • gingav

        Noiembrie 27, 2009 at 4:39 pm

        cred ca stiu a cui e prima portie, si a cui e a doua! :p

        Apreciază

         
  4. ciocolatacupiper

    Noiembrie 27, 2009 at 7:22 pm

    gingav- leidis fearst, ai supoz…da’ la tine nu-s sigura ca -i asa:P

    Apreciază

     
    • gingav

      Noiembrie 27, 2009 at 8:01 pm

      ooofff! scuze!

      vorbeam de portiile de la tine din poze. precis a doua e-a lui Jonas-minca-l-ar-mama!😀

      Apreciază

       
      • ciocolatacupiper

        Noiembrie 27, 2009 at 8:23 pm

        ooofff! te schiuz ca m-ai facut sa te’nghiontesc dijeaba!

        insa: precis prima e a lu baiatu lu mama frumos si destept, ptiu sa nu fie cu deochi, ca – pe linga cele patru chestii care nu-i plac, si anume telina, varza de bruxelles, pîinea facuta de mine , usturoiul, uleiul de trufe, maslinele, pizza cu salam, ciorba de burta, sarmalele fara foi de vitza, mamaliga, omleta, varza, andivele, salata, mango si… mai uit inca cel putin vreo alte patru chestii – nu-i place rucola.

        nici colocatarlui nu-i prea place, a doua portie e, insa, a lui ;;)

        Apreciază

         
  5. Adi Hadean

    Noiembrie 28, 2009 at 5:53 pm

    no, acuma și organismul meu are nevoie de hamburgeri. mulți hamburgeri!

    Apreciază

     
  6. Angela

    Martie 3, 2010 at 10:07 pm

    Lumiiiii, te rog sa ma infieeezi! :*

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
