RSS

scrisoarea întîia si ultima

06 Noi

mos niculaie,

 fii mata bun si spune-i si lu mos craciun despre a mea dorinta -mai degraba suferinta- :

 vreau -ba chiar v-as si impune- sa-mi aduceti zile bune, vreau sa zic  frumoase, vreau sa zic  cu soare, de fiesce data cind  jonas are

antrenament , sau meci.

deci: cam cu doua zile înainte de evenimentele abia amintite  sa nu mai ploua(babele poa sa se oua)! 

iar in ziua aia, cu-atit mai mult! sau cu’atit mai putin, nici nu stiu cum sa ma mai exprim!

 nu ca ploaia  l-ar deranja pe baiat, da zau ca nu face deloc bine la masina de spalat.  saraca de ea s-a saturat de-atita namol  si tina,  si face acu ca o masina – vreau sa zic autoturism- care merge pe motorina, dar în care ai bagat benzina. sau invers.ca inca mai functioneaza, cre ca-i din altruism.

acu, c’aflarati  al dorintei mele motiv, s-ar putea sa vreti sa mi-o indepliniti retroactiv,  da’ nu e necesar, nu vreau sa va sfortati prea tare si sa-i lasati pe altii cu ochii in soare , cu dorinte -probabil mai importante- neindeplinite. daca de azi incolo , insa, veti tine cont de-a mea, promit sa va intimpin, cind m-oti vizita,  nu cu o simpla  mandarina , sau c’o acadea,   ci cu  speculaas (pentru sinterklaas), si ce-oi mai gasi in cartea de bucate -a lu radu anton roman- mai bun (pentru mos craciun).

acu e bine aicea, vreau sa zic ca nu ploua, vreau sa zic ca e chiar soare, sper ca si la voi; jonas are la ora sase meci, deci, daca tineti pin’atuncea soarele pe cer, io alta dorinta n-o sa mai am, anu asta nimic n-o sa mai cer. ramine valabila doar aceasta scrisoare.

v-astept cu drag pe-acilea!

 hai pa, si multumesc!

(da’ daca asa spontan va veti gindi sa-mi mai aduceti vrun cadou, promit sa va va tiu pe la mine pîna dupa anu nou,sa va fac de trei ori pe zi de mincare, cel putin o data pe saptamina fructe de mare, sa  gatesc, sa coc, sa am grija numa de voi, c-o sa am timp berechet, daca nu mai tre sa curat masina de noroi . nu?  o sa am timp dde andive, de raci, de draci, videm noi, voi sa veniti!   

DSCN1268

DSCN8871.)

 
2 comentarii

Scris de pe Noiembrie 6, 2009 în 1, domestice, ma vie en rose

 

2 responses to “scrisoarea întîia si ultima

  1. Vania

    Noiembrie 14, 2009 at 6:14 pm

    Gata, venim!

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
