RSS

credeti in vise?/!

22 Oct

am visat ca aveam o cutie goala de praline.  cosmar, ziceti? ba bine ca nu! numa ce  ma gindeam io asa ca buna ar fi o pralina de-a lu Dominique Persoone, ca – zzdufff!- si aparea una’n cutie! si zzduff, zzduff, zzduff  la fiecare alta gindire, de-am mincat la praline pîna mi s-a parut ca nu mai pot. da era doar o parere.

n-am visat ca pun acu o poza, da o fac ca sa va-ncalzesc pentru urmatorul meu vis (ca-i hot la propriu si la figurat, supa asta. la figurat penca mi-am adus aminte ca pusesem un ardeias usturat in ea abia dupa ce l-am pus si pe’al doilea)

DSCN5748

apoi uite: visez ca va duceti la banca si scoateti tot de-acolosa si-mi cumparati mie pra….giast chidiiiiin, ovcors, m-am trezit hepi dup’atita ciucalata, si-mi arde de glume.

  despre banca, insa, nu glumesc, ba chiar va rog aghein   sa treceti p’acolo sa va faceti cont,

chiar vreo zece, ca e voie  -dar nu de persoane fictive, caci ferplei e fair-play, nu? ,

si s-o votati pe Edit zilnic, pîna pe 28 ale lunii asteia,  caci fata  asta nu viseaza, ea chiar face  ceva, iar noi putem sa visam pentru ea ca va putea participa la olimpiada.

 
4 comentarii

Scris de pe Octombrie 22, 2009 în semplî com bonjur

 

4 responses to “credeti in vise?/!

  1. Vania

    Octombrie 25, 2009 at 9:21 am

    Cred în forţa imaginii. Mă duc la localul chinezesc…

    Apreciază

     
  2. jocktherock

    Octombrie 26, 2009 at 10:23 am

    maman! un pahar mic de palinca! rezolva tot!

    Apreciază

     
  3. windwhisperer

    Noiembrie 2, 2009 at 5:01 am

    tot supita????😉 hmmm

    Apreciază

     
  4. Gabriela Savitsky

    Noiembrie 5, 2009 at 9:19 pm

    De câte ori intru la tine brusc mă loveşte foamea.🙂

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
