RSS

un pic de mov

14 Iun

DSCN4981

[porc marinat in sambal ulek(pasta de chiparusi), otet de mere, sos worcestershire, sos de soia indonezian si ulei de arahide, prajit fara marinata la foc mare, adaugata marinata, lasata marinada sa se reduca, adaugat lapte de cocos si lasat sa se reduca la jumatate. ar mai fi trebuit niste verdeturi, coriandru proaspat (dar nu-mi place)  sau patrunjel(da’n gradina  turna cu galeata), da’ de unde nu-i, nici dumnezeu nu cere].

orezul (amestec din Laos de orez alb, orez lipicios si orez mov. Laotienii-l mînca atunci cind au ceva de sarbatorit), doar fiert in apa cu sare si putintel ulei neutral -ar fi pacat sa maschezi aroma orezului-(doua parti apa pentru o parte orez)

DSCN4975

bananele, doar tavalite prin faina de orez amestecata cu ceva piper negru si un praf de sare, apoi prajite la foc iute in ulei si unt

DSCN4979

s’umpic de ciucalata

aceeasi reteta , dar cu supliment de capsuni si sos de marshmallows

DSCN4990

hé, mi s-a parut mie, sau a’ntrebat cineva cum se face sosul?

apai ute’asa: DSCN4982

(parti egale de lapte si marshmallows, foc mic-mic, învîrteala multa-multa)(pentru un sos mai lichid- umpicut mai mult laptic)

DSCN4994

 

6 responses to “un pic de mov

  1. pinguilde

    Iunie 15, 2009 at 2:29 pm

    Retetele tale dulci au dat in boala clipiciului de ochi. Iar eu sunt asa slaba. Si cred ca si un pic nepriceputa. Mi-e teama sa ma apuc de cumparat tel, desi… Of!!!!

    Vezi ca la linkul spre partea cu telul tre’ sa scoti un http din adresa.🙂

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iunie 16, 2009 at 3:18 pm

      ee, te alinti, ba bine ca yes, you can!

      prea criptica prima propozitie pur moa , asa c’am luat-o drept un compliment:)

      daca tre, tre! multumesc ca mi-ai aratat.🙂

      Apreciază

       
  2. pinguilde

    Iunie 16, 2009 at 4:20 pm

    Chiar nu ma alint. Sunt femeia cu doua maini stangi. Ma rog, in cazul meu, stangace fiind, cu doua maini drepte. Dar stangace ambele. Noroc ca mi-am gasit pereche cu doua maini dreptace.🙂
    Te-am ametit?😀

    Un lucru ce te atrage, iti face cu ochiul. De multe ori. Asa ca deserturile mai sus infatisate.😀 Iar slabiciunea mea e ca nu le rezist.😕

    Cat despre compliment, eu am descris doar realitatea.😉

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iunie 16, 2009 at 5:29 pm

      nu, ca fusi exact cît imi trebuie de explicita:)
      cumperi un tel, atunci, pentru pereche. ori doua, de ce nu?

      ahaaaa, pai eu citisem…. sclipiciului (!!!!!!vai di mini sî di mini!!!!!!!!!!), de-aia….

      si mie-mi fac cu ochiul , nici eu nu le rezist, dar slaba???? no way! ;;):D

      Apreciază

       
  3. plastycframe

    Iunie 20, 2009 at 1:42 pm

    woow cum a ajuns orezul mov?😀
    arata demential (you are the chef)

    Apreciază

     
    • ciocolatacupiper

      Iunie 20, 2009 at 2:32 pm

      „…orezul (amestec din Laos de orez alb, orez lipicios si orez mov… ”
      de la putinul orez mov (vezi -eventual – poza) din combinatia sus-amintita se capata culoarea care’n realitate e mái apetisanta decit in poza(ies ai em, restul echipei nu stie nici sa puna aragazu’n functiune=)))))

      Apreciază

       

Lasă un răspuns

 
