RSS

(n-)am noroc, ce sa fac?!

21 Ian

din cîte reţete, unele adevărate  bobirnace-n nasucu ţinut pe sus al  know-how-ului, nevinovata mea mînuta stînga a ales pin’a cules o pis ov cheic.

mi -deci- perfe;;)ctă, deşi dizapointid din lipsă de cialengi, restu si colocatarii  -hapi şi uşuraţi de grija debitului de salivă egal cu al  Dunarii’n sezonu cu musonu, cînd şi-au dat seama că aia cu „nu se-atinge nimeni de ea” e doar o glumă de prost gust.
aşadar:  tartă „pădurea neagră”

dscn3470

si’nca una, în care se observa superficialitatea cu care tratez io unele lucr(uri)usoare. anfen, cu care am tratat pîna ieri. sorry, tarta padurea neagra!!dscn3471

si ultima,

dscn3473

care ma face  sa ma gindesc ca cu visine din visinata ar fi si mai si, desi nu pentru copii( pentru ei, asta!), si nu stiu de ce, si umpic asa la cit de superficial a fo saitu cu diacritice cind mi-a’nghitit portia de text, cu simburi cu tot.

 
8 comentarii

Scris de pe Ianuarie 21, 2009 în 1, Ciocolata, mon amour, dulcegarii

 

8 responses to “(n-)am noroc, ce sa fac?!

  1. Betty Boop

    Ianuarie 21, 2009 at 9:37 pm

    arata d-e-l-i-c-i-o-s!!

    n-aaaaam norooooc, ceee saaa faaaac?😛

    titlul post-ului m-a dus cu gandul la asta: http://www.trilulilu.ro/razvy2005/ba5c22e22f7d7e

    Apreciază

     
  2. hadean

    Ianuarie 23, 2009 at 1:17 pm

    hidi bre lumiiii!! tu nu ştii că io mă îngraş şi din porpria-mi salivă? :-))

    Apreciază

     
  3. ciocolatacupiper

    Ianuarie 23, 2009 at 1:45 pm

    betty- asta aveam si eu in gind cind am pus titlul:)))
    dar tu, mai copilas, mai, tu stii de cintece de-astea vechi ??? fain!!

    adi- las-o sa curga, atunci;)
    sintem deci doi in situatia asta. si cu noi, cam tot restu lumii. cica’s mai putini aia care pot sa bage’n ei intr-o zi cit bag io’ntr- o saptamina (aolica, hai ca exagereeeeez;;)) fara sa li se deprime permanent cîntarul… pfff, cum sa n-ai domne ceva’mpotriva minoritatilor?!;)

    Apreciază

     
  4. Betty Boop

    Ianuarie 24, 2009 at 12:46 am

    sunt un copilas curios.. *blushing*

    Apreciază

     
  5. Lucia Verona

    Ianuarie 26, 2009 at 10:49 pm

    E un pic de superficialitate aici, dar numai un pic – este tort, nu tartă🙂, altminteri arată foarte bine şi cred că şi gustul e foarte bun. Am verificat acum în reţeta originală🙂 (este reţeta după care fac eu tortul ăsta de peste 20 de ani, reţetă dată de soprana Ileana Cotrubaş în cartea de bucate scoasă de Opera Covent Garden). Aici spune de vişine din compot, dar ţin minte că am încercat o dată sau de două ori cu vişine din vişinată şi n-a fost rău deloc.
    Scuze că am început cu critici…

    Apreciază

     
  6. ciocolatacupiper

    Ianuarie 27, 2009 at 12:02 am

    lucia- ups! asa e! s’umpicut si ca mine, ca e si cu fructe, na!😉 da’ doar umpicut:)

    uh, ce mi-ar placea s-o rasfoiesc, dar e foarte probabil ca nu o sa am acces niciodata la cartea scoasa de Opera Covent Garden.
    in compensatie (?)am de gind sa merg intr-un catun din muntii de unde se trage aparent numele tortului, sa cumpar un tort si, mai ales, kirsch-ul obligat si original(facut dintr-un soi de visine mici, care cad din pom fara codite), cel de la care , de fapt, tortul isi trage numele. e un brutar acolo care face si distilatul, mmm, abia astept!

    care critici?

    Apreciază

     
  7. Lucia Verona

    Ianuarie 29, 2009 at 2:48 pm

    Nu intru acum în dispute gastronomico-filologice, dar tarta este altceva decît tortul. Dar dacă eşti în sau ai drum prin Bucureşti, poţi să vezi şi cartea de la Covent Garden. Şi multe alte cărţi.
    Da, ar fi interesant de mîncat Schwartzwalderkirschtorte la locul faptei. Din pacate, in cofetariile din Germania (cele în care am fost eu), se face cu cireşe glasate şi are gust de carton😦

    Apreciază

     
  8. ciocolatacupiper

    Ianuarie 29, 2009 at 7:43 pm

    Lucia- chiar daca ai intra, te-as insoti -poate- doar pentru a relua
    ” ups! asa e! s’umpicut si ca mine, ca e si cu fructe, na!😉 da’ doar umpicut :)”, dar as da deoparte gluma .
    din motive filologice obscure pentru mine, cind fac tarte, torturi si quiches, trebuie sa le numesc taarten, taarten si taarten . cele citeva deosebiri, dintre ele, de care am totusi cunostinta, ma scutesc in practica de situatii jenante/ilare.
    cind se intimpla sa ma refer în româneste la vreuna din ele, îi zic tarta; superficialitatea cu care cochetez e clar mai puternica decit adevarul gastronomic si/sau filologic .

    în România ajung doar vara, dupa doua sejururi cam nereusite in Bucuresti am cam decis ca este locul care trebuie ocolit. macar pentru cartea de bucate, insa, mi-as schimba hotarirea.

    cu sigurata ca in orice oras nemtesc exista macar un brutar/cofetar artizan , dar pina il gaseeeeesti…

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
