RSS

leapsa…

11 Ian

de la animalOO. daca n-avea palma grea, nici ca m-apucam de ea, da  m-a’mpins pina’n mijlocu ei, asa ca deci:

50- nu stiu niciodata citi ani am. nici de ziua mea. tre  mereu sa socotssc  cind ma’ntreaba cineva.

49- nu arunc banii pe fereastra; ies io’mpreuna cu ei pe usa, si daca e sa-i las in urma, ii las pe miini bune, ca tin la ei

48- nu cumpar decit ce-mi tre. si nu-mi trebe multe

47- ce-mi trebe nu e de cumparat

46- imi plac bratarile

45- le am cu sportu adica am abonament la sala si nu m-am mai dus de vro trei ani p’acolo

44- nu vorbesc fluient nici o limba

43- am dantura aproape perfecta. am fost doar de doua ori in viata mea la dentist.

42-acu ma duc la dentista

41-imi place s aascult la radio

40- vreau sa invat sa folosesc cutite japoneze

39- ah, ce-as mai cîstiga la lotto suma necesara si suficienta  achizitionarii unui set complet

38- yanagiba(frunza de salcie)

37- brieto(pro)

36-usuba

35- santoku

34-petty

33-kodeba

32- eba

31-yanagi lung

30- topor

29- cutit ceramico-zirconat

28- am o memorie ca un ciur, fara ciorna n-as fi completat decit punctele 34, 30 si 29, ca as fi uitat asociatiile facute ca s aretin totu

27- am sanatate de fier, dovada petele  de rugina d epe sinusuri ,ca sa dau doar un  egzamplu

26- stiam sa fac ca woody woodpecker

25- imi tai unghiile foarte scurt

24- nu vorbesc chinezeste

23- m-as marita cu Marcel Iures

22- imi place sa vad prin geamu cuptorului cum creste aluatu, cum se rumeneste carnea, cum se pleosteste sufleu

21- am curu mare si ma ingras naibii parca si din apa

20- ma gindesc s-o’nlocuiesc cu vinu

19- sint proasta si pentru ca iar fumez

18- am angoase cu duiumu

17- trimit des IM-uri si mailuri si sms-uri altcuiva decit cui tre

16- sweet sixteen

15- nu pricep de ce ii zice judetu Dîmbovita, atita timp cit pîn orasu meu trece Ialomita

14- mi-e mereu foame

13- in bucatarie nu obosesc

12- sint lenesa. mai bine fac un lucru in zece ore da bine, decit sa-l refac. sau re-refac. de re-re-refacut nici nu se pune discutia

11- azi e unspe ianuarie

10 – miine e ziua lu Mioara

9- bîtii din picior cind sed

8- m-as marita cu Nadal

7- n-am o parere despre toate, toate alea

6- imi schimb parerile. nu ca pe chiloti, da nici nu tiu cu dintii de ele, ca o parere schimbata mi se pare de fapt doar o parere imbunatatita, si-mi plac lucrurile bune

5- sint peltica asa ca nu zic cinci,  nici cinci sute  si nici cinci mii cinci sute cincizecisicinci decit daca e neaparat nevoie

4- nu maninc pe strada, mi se face greata cind vad oameni mincind pe strada

3-nu-s belicoasa; imi vine sa dau peste mina muierilor care fumeaza pe strada, sau sa le bag tigara cu partea aprinsa-n gura, da n-o fac

2- nu-s generoaasa; imi vine sa le cumpar io o fusta sau o rochie muierilor care umbla numa-n pantaloni , mai ales la alea care arata ca dracu’n ei, da n-o fac. dau doar cui mi-e drag, iar cersetorilor le dau mincare, nu bani

1- in trafic sint mereu calma, chiar si cind un bou cretin isi lipeste capota de portbagaju meu, sau cind o vaca chioamba si debila mi se baga in fata fara sa semnalizeze

51-sint varsator, nu rac,  bine-a fo cu spatele, da acu-i si mai bine-i cu fata, deci tot inainte ‘nspre 99

52- n-am memoria figurilor; uneori nu ma recunosc nici pe mine in oglinda

53- sint data dracului. momentan nu-mi  amintesc si-alt alint de-al maica-mii

54- am un dezvoltat simt al datoriei, fac si lucrurile care nu-mi plac, leapsa  inclusiv

55- nu joc jocuri electronice

56- cincizecisisase-i alt  blestem pentr’o peltica

57- vreau sa mînc si sa beu in restaurante cotate de Gault-Millau/ Michelin/Chaîne des Rôtisseurs/etc si sa fiu platita pentru asta

58- am inceput vro sapte scoli, n-am terminat mai nici una. nu m-am dus pîn’acuma sa-mi iau  diplomele de la nici una din alea pa care le-am terminat partial sau integral

59- am vrut multa vreme s ama fac profa de franceza

60 – vreau un restaurant într-un sat cu familii de tarani tineri care-si iubesc meseria

61- m-as marita cu Nigela Lawson numa ca sa vad io daca se duce’ntr-adevar  noaptea la friigder si  goleste blidele, si nu  se face cit un hipopotam

62-cînd ma doare capu iau un dafalgan

63- nu vreau sa scriu vrodata vro carte, aci  scriu ca sa nu tac, sau cam asa ceva

64- sint superficiala, folosesc des sau cam asa ceva

65- atitia ani avea taica-meu cind a murit

66- iar unu greu de pronuntat

67- ca sa nu mai zic de asta!

68- imi plac pletosii, da nu toti

69- nu ma gindesc la soasaneof

70-dscn3067

71- ravioli cu scampi si taughé opariti intr-o reductie de otet de orez si zahar de trestie.  poza cu aranjamentu corect, ea stie pa unde umbla, io nu dau de ea

72- nu- s  fameia perfecta. n-am ochi la spate, de-aia fleasca de taughé pé ravioli, si nu în,  ca -n modelu facut cu sudoarea fruntii mele

73- fac o pauza ca m-am plictisit de-atita mine

74- e inca pauza

75- folosesc cuvinte urite  si-n prezenta copiilor, indiferent ai cui sint

76- imi place culoarea rosie, mai ales la vin

77- m-as marita cu Eric Van Looy ca sa ma uit la colectia de filme mute si cu Chaplin si cu toate alea ce-are el acolo

78-nu-mi place sa joc fals

79-da acu trag de timp

80- cam am apucaturi  ipohondrice

81-ma doare caramida de la casa

82-ma doare pîinea calda de pe masa

83-ma doare scopul si mijlocul

84-ma doare pactul cu norocul

85-ma doare întelesul de la sine

86-ma doare gestul care se cuvine

87-ma doare drumul parasit

88-ma doare visul adormit

89-ma doare in rindul cu lumea

90-ma doare hai ca asta-i culmea

91-ma doare gradinaru fara castraveti

92-ma doare cai verzi  pe pereti

93-ma doare un cuvint uitat

94-ma doare un gest  asteptat

95-ma doare cel mai eficace

96-ma doare ia  lasa-ma in pace

97-ma doare dimineata fara roua

98-hai c-am ajuns la 99

99- si cite-ar mai fi de spus…si cite-ar mai fi de tacut…

acu io sparg jocu – c-am ramas cam traumatizata de la refuzu neacademic cu care m-a tratat unu la leapsa despre carti, care mai era si prima , de-aia te pomeni ca nu -mi revin- , desi as lepsui tot blogrollu si nu numa, Vesna par egzamplu ar putea continua ce’ncepuse deja

deci:cine doreste, cine pohteste, ia leapsa!

 
4 comentarii

Scris de pe Ianuarie 11, 2009 în 1

 

4 responses to “leapsa…

  1. miss2

    Ianuarie 12, 2009 at 6:12 am

    ca de obicei am ramas cu gura cascata de atit talent!!
    77-61-8-23 : bizar !!
    24 : eu da
    21 : si eu

    Apreciază

     
  2. ciocolatacupiper

    Ianuarie 12, 2009 at 8:46 pm

    miss- e atit de departe de ceea ce as vrea sa fac de fapt, incit ma si jeneaza admiratia domniei voastre.

    ce e bizar??? ha? pai tu l-ai vazut vreodata pe Marcel Iures? daca-l vezi, sa vezi ca o sa vrei si tu sa te mariti cu el!

    Erik Van Looy nu numai ca are ditai colectia de filme, dar si ride des, cum sa nu te mariti cu el?

    iar Rafael Nadal… stiu, cam cochetez cu pedofilia , da-mi place mie de el asa ca-i focos si pletos si luptator, na!

    cu Nigela lawson… imi place de ea, e foarte feminina si fara ifose in ceea ce face, dar nu pricep de ce se lasa regizata si -ncearca sa ne convinga ca-i buna bunatatea gatita de ea ducindu-se -vezi doamne- în toiul noptii la frigider sa se imbuibe….deci de ea as divorta foarte repede

    21- e si tu! mai mare decit al meu? nu cred!

    Apreciază

     
  3. windwhisperer

    Ianuarie 13, 2009 at 12:37 am

    🙂 nu-i usor , nu-mi placea „leapsa” ci ” ascunselea” dar incerc caci, am ras cu pofta !
    Asa- dar , obsesii marunte, tabieturi ,fixatii, ganduri care fug alungate de vant :
    1- imi place cafeau la orice ora din zi si noapte
    2-ma supar ca rar gasesc carti care sa dureze mai mult de 3 zile
    3- nu-mi place ca am un carnetel si-mi iau notite , pe care le rup dupa o ora
    4-imi place sa ascult o melodie si de 100 de x..pana-mi trece
    5-imi place desordine mea, ma gasesc in ea,oricum e haosul meu ordonat
    6- Imi place sa vorbesc cu oamenii necunoscuti , in gand si sa-i ascult
    7- nu-mi place zaharul in cafea sau ceai
    8-imi place argintul si tot ce e faurit din el
    9-cand merg pe strada , nu ma uit pe jos ( impiedicata )
    10-imi place sa ma uit la forma norilor
    11- nu ma plictisesc niciodata, imi gasesc de facut ceva oricand
    12-adorm repede
    13- la sculare imi trebuie timp sa-mi ” inghit galbenusul”
    14-imi place zapada cand se asterne si cand scartie sub pasi
    15-nu-mi place cand se topeste
    16- imi place sa cant la pian cu ochii inchisi
    17-nu-mi place cand suna telefonul
    18- imi place sa gatesc pentru altii
    19- nu-mi place sa mananc ce am gatit imediat,
    20-imi place mirosul de paine cald , de cozonac si de mar copt
    21-imi place chocolata amara
    22-imi plac filmele vechi
    23- imi place sa calaresc
    24- nu-mi place la doctori
    25 -imi pace sa ” barfesc” cu copiii mei
    26-imi place sa ma plimb cu ” The dog”
    27- imi place sa fac fotografii la lucruri, copaci,aiurea, la ocean
    28-nu-mi plac lucrurilr stramte, gatuite
    29-imi plac pantofii frumosi
    30-imi place sa ma joc de-a ” gradinareasa”
    31-nu-mi place sa conduc
    32-imi plac insa masinile de moda veche
    33-imi place sa merg cu trenul
    34-nu-mi place sunetul de sticla zgariata
    35-imi place albul si verdele
    36-imi place toamna
    37-imi plac diminetele in liniste
    38- imi plac serile cand auzi greierii si cicadele
    39-iarna imi place focul din camin
    40- imi plac perlele
    41- imi place sa calatoresc
    42- nu-mi place ca am ” spaime”
    43- imi plac parfumurile , asortate pe seasons
    44-imi place sa merg in picioarele goale
    45-nu-mi plac papucii
    45- imi place vorba soptita
    46-nu-mi place vorbitul tare, strigat
    47-nu-mi place sa-mi aniversez ziua de nastere
    48-imi place sa fac cadouri
    49- nu-mi place sa impachetez, sa fac bagaje
    50-imi plac suprafetele din lemn
    51- imi plac oamenii frumosi
    52-nu-mi plac pisicile
    53-imi plac antichitatile
    ……………………………………..
    si ma opresc aici , caci nu-mi place sa plictisesc :):)
    xxj.

    Apreciază

     
  4. Alina

    Ianuarie 16, 2009 at 10:40 am

    Buna,
    Iti scriu in legatura cu Fursecul mecanic. Daca esti interesat, pls da un mail la alinalinalina2003@yahoo.co.uk, ca sa nu dezvalui mesajul in public.

    Mersi,
    Alina

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
