RSS

linguinistica cu scampi

20 Noi

cînd un (vorbitor sau altu de) olandez(a) spune c’a facut un lucru  cu degetu’n nas, intr-un picior, sau fluierînd ,  el nu vrea sa-ti arate cit e el de multitasking person, ci ca lucru ala e foarte simplu de realizat.

so, azi,  într-un picior (cu noaptea înca’n cap, n-am mai stiut cît se’ntinde scara sa-si dezmorteasca treptele ‘ntepenite de’atîta somn, si-acolo unde credeam io ca-i podeaua , erau -de fapt si de drept -inca doua trepte . am calcat in gropi, cum ar veni, da n-am calcat cu stingu, si mai si traiesc acu pe picior mare care nici nu doare, doar nu’ncape -nici macar- in crocs), linguini cu busuioc. busuiocu se pune’n par, io l-am pus in blender, cu cele trei oua necesare si obligate celor trei sute de grame de faina 

dscn2557 

 fara deget în nas (ramîne destul aluta sub nghii pentru bilute), si cît pe ce fara degetele de la mina dreapta ( strunele mandolinei fiind foarte taioase), supa de inspiratie asiatica

dscn2554 pentru ca mai aveam un rest de pak-soi ( sau cum s-o fi scriind varza asta chinezeasca):

dscn2553

de fluierat am fluierat

dscn2573, dar a paguba. crevetii au fost mi-ze-ra-bili! aposi, albiciosi, to-tal lipsiti de gust, structura ca si cartonu presat. cacofonia am ocolit-o de dragu tututror celorlati creveti cu care am avut de-a face pîn’acu. unu, nici macar unu nu m-a dezamagit vreodata, iar azi…  oh, shuck! abia acum, in poza,  observ ca am facut tagliatelle, si nu linguini, cum imi propusesem!!! oare sa nu le fi convenit crevetilor compania- ei stiind înca de dimineata, cind a’ntrebat jonas ce mînca pe seara, de ce-avea sa-i astepte- si sa se fi razbunat ?   

anfen, daca mîine-oi avea loc în papuci, chit c’o ninge, conform previziunilor, ma duc la (nu sinteti multumit?) carfur (va da toti banii înapoi!) cu cei cîtiva creveti ramasi in punga. nu de alta, da nici gainile nu s-au atins de cei care le-au revenit, si-atunci io de ce sa-i mai tin p’acilea? sau poate n’o sa ma duc, banii neaducind fericirea.

ia stai asa! toti banii?? poate ca-i mai bine sa ma mai gindesc… sa ma duc, sa nu ma duc…buna ar fi acu  o margareta! sau poate  noaptea  e mai buna . om dormi s’om vedea.

 
6 comentarii

Scris de pe Noiembrie 20, 2008 în 1, SHUCK HAPPENS

 

6 responses to “linguinistica cu scampi

  1. sidi2u

    Noiembrie 21, 2008 at 11:52 am

    Din categoria shuck happens – nici mie nu mi-au iesit eclerele ieri. Si imediat dupa ce le-am pus la cuptor, am scos masina de fabricat paste, insa nereusita eclerelor m-a temperat in a incerca chestii cu totul noi.
    Banii n-aduc fericirea, numarul lor – da.

    Apreciază

     
  2. ciocolatacupiper

    Noiembrie 21, 2008 at 1:30 pm

    sidiule, condoleantele mele! macar aluatul pt ecler e cam fitos de fel, dar la creveti n-ai ce gresi . nu io:D😉 ;;)
    mai, parca erau falsi! erau ca gentile alea d&g/vuiton/si ce mai poarta populatia ultrasensibila la fashion: de la distanta pareau ok, da cind pui mina pe ele (anfen, dintii in cazu asta) te ia cu scîrba

    spre deosebire de cum stiam eu ca se face aluatul asta, cofetarii de aici pun vasul cu aluat din nou pe foc dupa ce au amestecat bine faina in apa cu unt. pe foc mic, si mesteca pret de vro citeva minute in el, scopul fiind acela de a usca faina…de cind fac si eu asa n-am mai ratat aluatul decit daca nu l-am lasat sa se raceasca suficient si’ am pus ouale prea repede-n el;;)
    ai dat sperante false masinii…hai las-o sa-ti arate ce poate , ea n-o sa te dezamageasca:)

    Apreciază

     
  3. almanahe

    Noiembrie 22, 2008 at 6:42 pm

    Voi vorbiţi în olandeză pentru mine! :)Io ştiu să fac, ia să vedem…să vedem…: cartofi prăjiţi…cartofi prajiţi.

    Apreciază

     
  4. windwhisperer

    Noiembrie 22, 2008 at 11:51 pm

    ufff, accidentato :(:( sorry…
    bine ca n-ai calcat in gol cu …..mainile :):) nu mai vedeam ….linguini facuti din ….scratch…🙂 grozavo !!
    xox get well soon xox
    j.

    Apreciază

     
  5. sidi2u

    Noiembrie 23, 2008 at 3:40 pm

    Problema cu eclerul a fost ca dupa ce le-am pus la cuptor, am deschis usa de un milion de ori, aveam impresia ca se ard. Si n-au mai crescut, biensiur… Azi sunt dupa un party de vin et fromage, mai mult vin, e clar, si nu pot pentru ca sa misc nici ochii-n cap. Taiteii sa mai astepte.

    Apreciază

     
  6. ciocolatacupiper

    Noiembrie 23, 2008 at 10:07 pm

    almanahe- aha, frieten cum am zice noi

    wind…- bien pt altii, nu pt mine:)
    mersi, ai did:) xxx

    sidi- haita! atsa da cauza! vezi, la paste nu te paste pericolu asta;;)

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
