RSS

patru (doamne, si toti patru)

14 Sep

DIMAS

JONAS

MIGUEL

DRIES

vineri au mîncat trei kile de cartofi prajiti ( hallo, mama lui jonas, vin cartofii aia azi?/ ai bre rabdare, c’ abia am curatat cartofii!/ oh, hai sa-ti spun eu cum se fac fritele: se ia punga in congelator, se desface, se toarna carofii in ulei si gataaaaa! / cunosc, da astia-s mai buni, domnule Dimas./ sper sa ai dreptate, mama lu jonas!) si  maioneza din doua oua(ce e asta? /maioneza! /pai de ce ai pus-o in castron? / pai pentru ca am facut-o eu./ pai se poate face maioneza acasa?), un mar, doua nectarine, o punga de alune si cîte o inghetata.

sîmbata  au mîncat douazeci de chifle cu jambon si cascaval, lasagna din doua kile de carne si tot cam atitea de legume(ceapa, morcov, ardei gras, telina si struguri-ca sa  nu zic vin, ca sa nu se ia protectia copilului de mine), doua tarte si doosopt de euro in cash (c-au vrut la patinoar)

pe linga toate astea,  mi-au mîncat si mie urechile

 

2 responses to “patru (doamne, si toti patru)

  1. george

    Septembrie 16, 2008 at 2:13 pm

    Al meu are doar doi ani jumate, dar apetitul lui e de speriat! In sensul bun. Citind cele de mai sus, incep sa ma pregatesc de pe-acum -)
    ** **
    Scuza-ma ca folosesc comentariile pentru a-ti trimite un mesaj, dar prietenul Bradutz iti cere parerea. Uite aici detaliile: http://www.jurnalismonline.ro/?p=1440#comments
    Succes!

    Apreciază

     
  2. andreimeszaros

    Septembrie 19, 2008 at 7:00 am

    Copiii asta o ard bine ! Da da, ard si gazu` la cat consuma da` ard si caloriile alea ! Adica baga in ei si nimic-cnimic ! Io cred ca le administrezi mancare placebo !😛

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
