RSS

no mercy

02 Aug

pe portiunea aia de drum pe care tre sa dai gaz ca sa po sa te’nscrii cum tre pe autostrada, sta un mercedes gri, cu numar de înmatriculare irlandez, oprit pe banda de avarie.

ceea ce de la distanta mi s-a parut a fi o sorcova uriasa fixata pe aripa stînga a masinii, e -de fapt- soferu care-mi face semn sa opresc. poarta pantofi albi, pantalon de-un albastru infinit ca ala al halatelor de protectie din fabricile de pe vremea cînd stiam cum arata o fabrica pe dinauntru, camasa în dungi alb-roz si cravata grenat cu dungi diagonale portocalii. paru-i negru ca peana corbului urmeaza – din cînd în cînd abatut de infidelitatea unui scîrliont- linia craniului, pastrînd urma lasata de dintii rari ai unui pieptene (mai mult ca sigur) mort prin înec în briantina. mustacioara à la clark gable adumbreste buze vinetii , ochii negri ca taciunele nu fac deloc contrast cu tenul .

cre ca jonas se gîndea la acelasi lucru ca si mine cînd m’a’ntreabat daca masina are numar românesc, da deja de la du iu spic inglis- u de rigoare io mi-am facut parerea ca omu-i pakistanez, indian, sau bangla…anfen, din Banglades.

nici n-apucasem sa-i zic ca doar o lital bit, si m-am trezit în mîna cu ceea ce la o prima si superficiala vedere ar fi putut cît de cît parea cartea de vizita a unei reprezentante mercedes. n-am avut timp sa cred prea tare ca asta o fi vro noua metoda de reclama din om în om ca omu , care voia s-ajunga în Frankfurt, si-a scos lantu de la gît si cardu bancar din portofel , care card suferise avarii serioase , pe cînd lantu era mare si intreg si de douaspatru de carate si al meu pîna luni daca îi dadeam omului bani de benzina s’ajunga’n Frankfurt, care luni mi-i dadea inapoi, si daca nu, io ramîneam cu lantu.

io-i ziceam ca mai uali e-al dracu de empti ca toma ma’ntorc de la soping, el imi tot ridica in slavi frumusetea lantului, d’aia io mi-am facut impresia ca el nu avea atîta nevoie de benzina, cît voia sa scape de hidosenia aia de lant. ca era urît cu craci.

ca sa nu plec asa ca nesimtita, i-am propus sa dau pentru el telefon la hai- uei polis care o sa-l ajute mai mult ca sertanli, da el a zis ceva ce n-am înteles, si-a plecat.

si io la fel, si- am ajuns acasa si m-am pus pe facut cuscus cu cotlete de miel, cîrnaciori merguez si picior de pui

da penca n-am avut destul cuscus pentru numaru de persoane care urmau sa se-aseze în juru mesii sa afle despre “aventura noastra”(de la jonas citire), am folosit grîu. ocazie cu care persoanele au auzit si despre coliva. a trebuit sa le promit c-o sa-i tratez cu-asa ceva. cînd o fi sa fie, se’ntelege, traditiile tre respectate.

 
Un comentariu

Scris de pe August 2, 2008 în 1, blablabla si tot asa

 

One response to “no mercy

  1. crisatcross

    August 4, 2008 at 9:03 pm

    Chiar de nu era roman, meseria de la romanasi o fi furat-o…

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
