RSS

muieti ti-s posmagii

17 Iul

ploua, da nu din cauza asta nu bat cei doi tovarasi de nazbîtii mingea afara, ci penca-i iarba prea inalta. de-aia’ l urasc azi complex pe gradinaru care nu si-a facut datoria la timp

! as vrea sa po sa oparesc rosiile fara s’aud mobilele miscîndu-se’n dormitoru lu Jonas, sa tai ceapa in ritmu meu si nu al tropaielilor pe scara, sa aud ce zic aia la radiou din buctarie si nu ce oracaie nu stiu ce grup din cd-u din dormitoru Clarei, sa tai patrunjelu si rucola fara sa-mi treaca pîn minte ca asa as taia picioarele alea care’au lasat noroi în urma pîna în baie, sa bat ouale fara a simti dorinta de-a bate mai departe, tot ce-mi iese-n cale…

totusi, aim hepi!

starea mamei lui Miguel este foarte buna, a bebelusului la fel, deeeci, astazi, pe la sase-sapte, vin acasa, deeeeci, tot astazi va trebui sa faca si Miguel acelasi lucru !!! nu merita o veste ca asta sa sezi o juma de ora p’o omleta, cind altii o gatesc in o juma de minut? parerea mea e ca da!

o cheama „muieti ti-s posmagii” , si’a fost inspirata de resturile de pîine pe care nu voiam sa le dau la gaini. ce-am facut :

am prajit cubulete de brînza halloumi , peste am pus frunze de ceapa , apoi bucati de pîine (neagra, cu nuci. ciabatta ar merge mai bine, da daca nu e, nu e!), la urma de tot patrunjel si rucolla fin tocate, ca sa nu aud monstrii facind nazuri. paralel am copt trei omlete in care am pus doar cîteva picaturi de sos worcestershire. pe la jumatea drumului rata cam asa

iar la final, asa:

problema cu iarba, însa , ramîne. cum sa-l conving pe gradinar sa tunda iarba la timp? sa-i spun ” nu tu iarba tunsa, nu tu sex!”? sau:” nu o tunzi tu, o tund io!”?  sa ma mut la bloc? orice idee e binevenita, mersi davans.

 
3 comentarii

Scris de pe Iulie 17, 2008 în 1

 

3 responses to “muieti ti-s posmagii

  1. sidi2u

    Iulie 17, 2008 at 8:32 pm

    Ehe, imi lipseste si mie „the pool guy” ca nu mai avem „pool”… Si tu il astepti pe baiatul cu coasa? C’mon…

    Apreciază

     
  2. hadean

    Iulie 18, 2008 at 4:45 am

    acu trebuie sa ma duc sa-mi fac micul dejun…🙂 fain.

    Apreciază

     
  3. crisatcross

    Iulie 22, 2008 at 4:03 pm

    Acum inteleg: eu ma opresc la prima etapa…

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
