RSS

sparanghelu’ si…

14 Mai

…si atit. adica, meniu cu sparanghel.

olandezii au o vorba, dupa ce-au mincat mult, mult prea mult – adica, atunci cind sint in vizita– : „nici nu pot sa mai zic terci/ ik kan geen PAP meer zeggen” (unde, se intelege, pap e terci ).

e, dupa supa cu sparanghel – nepozata, fiind cel mai nefotogenic fel, à mon avis -, dupa rulourile de calcan cu sparanghel verde – favoritul meu-

May 13, 2008

dupa filé-ul de miel cu trei feluri de sparanghel -alb, verde, si alb impanat à l’anglaise (adica, asa cum stie toata lumea s-o faca … da’ nu-i asa ca suna mai interesting, i-auzi : „à l’anglaise”, hai sa nazalizam si mai bine : ” à l’anglaise”)

May 14, 2008

dupa inghetata de vanilie- merge mai bine cea de lamiie (tot parerea mea)- cu sparanghel caramelizat si flambat cu vodca in care de vreun an incoace se tot macereaza niste, ati ghicit!, niste sparanghel

May 14, 2008

e, dupa toate astea, io nu po sa mai zic spar…spa…sparang…iote ca chiar nu mai pot sa zic sparanghel! desi ambele sosuri sint cu vin, iar vodca …oo, vodca, ar trebui impusa prin lege prezezenta ei in fiecare bucatarie

 
3 comentarii

Scris de pe Mai 14, 2008 în nici blog fara pîine

 

3 responses to “sparanghelu’ si…

  1. sidi2u

    Mai 15, 2008 at 2:29 am

    N-am incercat sparanghel inca. cu capul plecat, de rusine, bineinteles, promit sa il incerc la sfarsit de saptamana.
    Cum ai gatit calcanul?

    Apreciază

     
  2. margutza

    Mai 15, 2008 at 3:19 am

    calcan am papat o singura data la viata mea.dar pe gratar. sparanghel l-am vazut doar:)apoi inghetata cu,cucuruzul cred ca e o combinatie destul de ciudata. sau nu e cucuruz? oricum la caldura ce-o am in mine, daca e si rece, phoaaaaaaaa!!!!! ce saliveaza baba. cu vinul sunt de acord.iar votca , na sti cum e pana nu incearca omul…. dar am adus de la unguri o palinca de caisa cum numa ei stiu s-o faca. insa marga a pus deoparte visinata pt.tine .poate,poate vi si pe aici.e productie 2007.

    Apreciază

     
  3. hadean

    Mai 16, 2008 at 1:43 pm

    mie sparanghelul mi se pare cea mai neinteresanta fiinta din universul cunoscut dar la cum l-ai lipit tu de alte celea si la ce prezentare i-ai tras, mai ca mi-as schimba parerea, macar o data.de doua ori, si o data de trei. foarte fain, foarte fain.

    Apreciază

     

Lasă un răspuns

 
